soft shock

GAY, underbart väder ute med plusgrader och sol och...smältande snö! Har varit ute och skojat med Ylva en stund och innan det städat rummet, hittade väskor som jag glömt bort att jag hade. Amazing, tror jag har fokuserat lite för mycket på något(någon) annat på sistone. Borde slutea med det, det förstör mitt liv. Hopp.
Igår var en jädra jobbig dag... Inget direkt hemskt som hände men fick inget vatten på kvarnen eller hur man nu ska beskriva det. Allt gick emot mig typ. Ebba hade klackar så hon såg mig inte, otroligt knäckande.. och sen att mitt linne halkade ner hela tiden och att jag glömde ipoden. På friskis var alla löpmaskiner upptagna, fick damp och bokade in mig på ett 70 min medelpass.. gay som vanligt. Ni vet, i början när man börjar asgarva av gayheten i det hela, överaktiva studenter, medelålders småfeta damer och gubbar med lite för mycket hull samt typ 3 unga gymnasietjejer.. Och sen efter typ en 40 min plåga börjar köra järnet och skiter i vad andra tycker.. Ja det kan ju vara lite kul det där. Hursom blev jag satans trött och åkte hem, åt mat och Ben&Jerrys framför teven. Och somnade i soffan. Var ett tag sen jag var uppe till typ kl 23 otroligt nog.. Hela sportlovet var jag uppe till senast kl 22  och då var jag så OTROLIGT dödstrött. I alla fall, bra slut på tråkig dag igår. Nice. Borde sätta igång med psykologin/kemin snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0