if you try it once you will die.

Blablabla jag är på dåligt humör. Vaknade 0600 imorse trots att jag hade möjlighet till en underbar sovmorgon. Det är någon i familjen som alltid går upp och väcker mig vid den tiden, oftast pappa. Jaja. Låg och läste uit Mr Pip ett tag, gick upp och åt frukost och lite sånt. Efter ett tag upptäckte jag världen därute med ett 1 dm tjockt snötäcke. Glad tjej? Nej, utbrister "jävla åsnearsle" och blir sur. Sen när jag pallrar iväg mig till bussen kommer den inte och så blir jag nästan sen och måste gå i snöarslehelvetet till skolan från en busshållsplats längre bort än vanligt. Gr8.
Sen urtrist matte, halvtaskig mat och en snabb psykologilektion. Kommer hem med fötterna dyblöta av slask och sätter mig här framför datorn och läser på om lite nötallergi. Tydligen är inte pistasch en nöt utan ett frö. Hoppas att jag kan äta andra nötter alltså, för jag känner en jävlarns craving efter macarons. Tänk att aldrig mer kunna äta det? Eller ballerinakex? Eller kransekager? Eller jordnötssmör? Eller nutella? Eller marabouchoklad med spår av nötter i? Fo helvede, nej då är jag hellre allergisk mot frön. Men vi får väl se hur det blir med det sen när allergitestet görs om 1,5 veckor.
FÅR PENGAR PÅ SÖNDAG OCH ÄR SÅ JÄVLA GLAD FÖR DET EFTERSOM JAG INTE SPENDERAT ETT ÖRE PÅ MITT KORT ÄN SÅ LÄNGE. GOOD JOB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0