i get so tired of the anger running through my head

Alltså. Idag gav jag upp.. Sa att jag inte ville prata om Revolten mer. Att det fick vara slut på fixerandet och skitsnacket för ärligt talat så har jag slutat att bli förvånad. Och så dyker han upp på gymmet. Liksom Erik. Och jag hälsade inte. Smart tjej. Hej jag heter Sara och jag hälsar inte på folk.
Rubbad. Jaja. Skolan är inte heller kul.
Vaknade inatt och grät för att jag drömde att jag inte tålde jordnötter. Och det vet jag ju inte om jag gör för jag har inte gjort nåt jävla test. Men om det är några andra nötter än pistage så blir jag fan sur på pappa för det var han som köpte dem. Nötallergi är fanemej ett handikapp för jag måste gå omkring med en spruta i väskan vart jag än går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0