hepp

Tja, idag har jag varit och allergitestat mig. Ingen reaktion på pistage eller någon annan nöt, däremot gråbo. De tror att det skett en överkorsning mellan gråbo och pistage eller nåt. Vet inte riktigt vad det innebär men jag verkar inte vara allergisk mot nån annan nöt i alla fall, så det är jag jävligt nöjd över. Stabade mig själv med en adrenalinspruta också. Gick bra.
Sen har jag vart i skolan, suttit vid samma bord som revolten vid lunchen (och svenskan vid datorerna, interesting) och sen varit hemma och segat med kemin. Borde göra matte.
Har dåligt med kläder, men det finns inget snyggt till överkomligt pris. Kan vara lite positivt eftersom jag inte har några pengar att spendera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0