Fo heivede

Såg på http://denflygtige.blogspot.com/ att dessa kläder lanseras av H&M i mars! Gillar speciellt shortsen och tightsen, inte så mycket toppen kanske.

Har varit jäkligt flummig idag, kan bero på att jag somnade halv nio igårkväll.. För mycket sömn är nog inte bra för mig, fast det är ju riktigt skönt...... Maria försökte matcha ihop mig med sina kompisar utan smärre framgång.. Sen åkte jag hem i en fullproppad buss och spontanklippte mig. NAJS! Har behövt göra det i få se... 6 månader? Fick i alla fall väldigt många komplimanger från frissan om mycket fint hår. =) Kan nog vara Bedhead-produkterna jag använder..
OBS!!!! Min ena hörlur gick sönder idag, dags att köpa nya med god anledning alltså.. Vill ha med tygsladd men kan vara svårt att hitta snygga och prisvärda samt bra sådana... GAY
OBS!! MINA HUDVÅRDSPRODUKTER FRÅN YVES ROCHER KOM IDAG! ÄNTLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0