danced to all your fucking soul.

HERREGUD vad svag och seg jag känner mig. Vaknade flera gånger i natt och trodde jag hade en allergichock.. Inbillade mig att det kliade i munnen och över hela kroppen. Tror dock att det var törsten som lurade mig. JAG HATAR ATT VARA ALLERGISK. Drömde att jag var i Hafjell också...
Natten innan denna drömde jag att jag var en häst, att jag hade en hästmake och att vi bodde på landsbygden och att vi sprang in till en liten by för att köpa choklad utan spår av nötter i. Sen kom en hästvåldtäktsman. Jobbigt värre.
Har en förbaskad kemi-labrapport att skriva. Skulle helst vilja hoppa av kemi B.. Känns som att jag halkat efter ett tag. Skulle vilja skita lite mer i mina betyg. Fast då blir jag väl bara besviken på mig själv.
Juste, har studiedag idag.. Så det är därför jag är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0