sorry, forgot

tjaaaaaaa, det är skitlänge sen jag skrev här men. skitsamma. Började skolan i måndags. Det flyter på. Har sociala svårigheter dock tror jag. I söndags skaffade jag gymkort på friskis och svettis. I går gymmade jag. Skämde ut mig också eftersom jag inte riktigt kunde maskinerna trots nybörjarinstruktionen i måndags. När Sebbe och Fegga tittade på.. Öööh, skitkul. gaygaygay. Dagens prestation är helt klart att ha spelat på detta minst sagt sjuka instrument:

Tog en timme att öva på innan lektionen för att få in den rätta knycken. Men det är i alla fall det mest originella instrument som skapades av klassen. Goooood job.

gay, nu måste jag sova. HAR ÄNTLIGEN LÄST UT UNGE WERTHERS LIDANDEN! YES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0