ohohohoh

Tjenare. Har varit fullt ös idag. Vaknade halv sju, skittrött trots att jag lade mig rimlig tid.. Och sen bar det av till italienskan. Helt ok, dock trött. Sen Gay-fysik sen trevlig lunch sen en väääääldigt asagay Engelskalektion med Jon, den långsamma mannen med den tråkiga uppsynen och bristande språkkunskaper. Skrev en skitdålig dikt pga tvång. Ska riva sönder den imorgon. Den borde inte få ses av andra människor.
Sen matte. Trist som vanligt. Sen stack vi till stan och jag stack till Friskis och tränade enligt mitt nya schema. Det var skitjobbigt mot mina förväntningar.. Gay.
Är hemma nu, ätit mat, duschat övat på flöjten.. Är skittrött, måste sätta igång med läxor. Tror jag måste göra noggranna planeringar över mina dagar. Imorgon ska jag prova och se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0