Gay

Idag vaknade jag halv åtta av ett chockerande sms från Ebba, som vanligt på lördagsmorgonar kan jag väl tycka. Snörade på mig Goretexkängorna och mötte henne fem min senare vid elskåpet. Gick en givande promenad, sen gick jag hem, åt frukost och begav mig till Friskis med bussen för att träffa den vad jag trodde läskige gyminstruktören Carlos (trodde han var en sträng sydamerikan med american-chopper mustach..). På bussen kom jag på att jag bara hade min ena träningssko med mig. Yes, ringde sur mamma som fick köra till friskis och lämna av den. G-g-great. Jaja, sen var det gyminstruktion med den fruktade Carlos, som tur var så var han en väldigt snäll person, och jag kände mig precis som när man blir tillsagd av typ Anna Skipper i du är vad du äter. Inte för att jag behöver gå ner i vikt.. hehe...
Hem, åt mat. Tjafsat med Calle och nu, sitter jag och glor efter snygga träningskläder. Har typ bara 2 set kläder att variera med, så kan nog behöva lite mer. Snyggt och färgglatt ska det vara också.
Just det, var på spinning i torsdags för första gången. Det var kul men nu kan jag knappt sitta ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0