gray

Svarade jag vet inte på första oförberedda frågan på franskan idag, fick tårar i ögonen. Därefter motbevisade jag alla misstankar om mitt icke innehavande av intelligens. Sen håltimme, naaaaaaaaaaajs. Sen fick jag veta mitt matteprovsresultat! MVG PÅ NATIONELLA! ÄR MAN BÄST ELLER VAD?!
Sen låååång lunch, en psykologilektion som snabbt gick förbi och sedan ett prick 30 min jättelätt italienskaprov. Åkte hem, skottade uppfarten och fick ett smaskigt presentkort på Åhlens av mamma bara för att jag är så braaaaaaaaaaaaaaaa....... jippi,, ska köpa hudvård och lite annat tror jag.
Gay, nu ere fredagsmys och jag är så avslappnad och inte stressad som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0