go home it's over

GAAAAAAAAAAY-HAAAAAAY
Homo-dag idag. Började med italienska, simpelt och långtråkigt.. Efter det mötte jag upp mis amicas och det var ju såklart kul! Wiho, fast Elin var ju sjuk :(. Gay. Sen fysik, gjorde faktiskt 2 uppgifter, mot förväntan. Sen sådär-god lunch. Sen tråkig svenskalektion sen till gymmet sen hem. Sprang/gick faktiskt 2.5 km idag. Så det var ju kul, ska verkligen bättra på kondisen nu. Så jag inte suger på att jogga i sommar. Mhmmh..
ÅT skumtomtar idag när jag läste svenskahäftet.. Känns inte bra, men jag vet varför jag var så jäklarns sugen. För att jag inte ätit mellanmål, vilket gör att mitt blodsocker sjunker som en sate.
Yes, imorgon är det studiedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0