gay eller vad

Tjenare blöggen. Igår hade jag en riktig powerdag om jag får säga det själv. Började med ett 4 timmars matteprov, fortsatte med lunch och franskaredovisning. Därefter rusade jag in till gymmet och tränade i en timme. Sprang sen till bussen hem, hoppade av och sprang hem från busshållsplatsen. Tog en vadå, fem minuters dusch (snabbaste jag tagit i mitt liv) och fönade håret och stack tillbaka till bussen för att åka in till stan och träffa klassen på Butterfly. Helt otroligt att jag redan gått halva gymnasiet. Ska jag vara ärlig så är det faktiskt inte skitjobbigt.
Sen såg vi Easy A. Så. Jävla. Bra. Jag vill sååå ha Olive's riktigt stora ordförråd. Shit asså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0