waiting for my chance to come

GAY, vilken cp-dag jag hade i söndags. Gurra fick med mig på dörrförsäljning, så jag, Ebba och Fredrik satte oss i en skåpbil tillsammans med två skåningar och en göteborgare. Fan vilken insane dag! Har aldrig känt mig så omoralisk och oärlig. Kände mig riktigt, riktigt idiotisk. Gick omkring i Gamleby, Valdemarsvik, Överum och Gusum och bara: " Hej jag heter Sara, går andra året på natur och jag och mina vänner vill åka till london i sommar innan vi börjar trean blabla och därför säljer vi strumpor som är extremt bra och extraförstärkta... jaha, inga strumpor? Men då kanske lite cocosbollar passar? De är frysbara i ett halvår!!"..
Jaja, tjänade i alla fall 500 spänn men inget jag gör om. Igår var det sommar. Vilket det även är idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0