I will weep myself to sleep

Igårkväll kan ha varit sämsta kvällen på året. Vissa tvingade in mig till välgörenhetsgrejen på Katte och ja, jag hade ingen att sitta med i publiken. Under pausen var jag assur och gick upp till bildsalen och bara slappa på en bänk ett tag, för att vara i fred. Hade asont i magen, troligen pga för tajta byxor och sjukdom+feber. Vattnet släckte inte törsten, helt cp. Åkte hem med Ebba, skittjurig. Kul att alla märkte att jag var lite nere. Det innebär nog att jag brukar vara helt tvärtom, ganska glad. Vilket jag var idag. Ganska bra. Trodde igår och inatt att jag var påväg in i en depression, men det verkar lugna sig lite. Varför jag skriver detta vet jag inte. Palla. Måste skaffa en dagbok. Men tänk om någon hittar den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0