Tar väl en då..

Har varit på en politikdag idag. Intressant men tråkigt då och då. Höjdpunkten var väl när SD-snubben sa "energifrågan" men jag tolkade det som "skitfrågan".. Efter det en turbofika med Pölsen och sen skyndaskynda till flöjten och sen gå och vänta på Pölse och mamma som var på utveckingssamtal. Tyvärr tog samtalet 45 minuter längre tid än vad ett vanligt utvecklingsamtal brukar vara så jag väntade sammanlagt 75 min utomhus i regnet tittandes på en ekorre innan de mot sin förtret var tvugna att visa sig för mig. Jävla skit. Jag hade ju tänkt träna. Blev bara lite armträning idag, knappast nåt att skryta med.



Måste äta dirr så hejdå..

Är det nån mer än jag som stör sig på att moderaterna har fått "stekar/snobbstämpeln"? Jag menar, Reinfeldt har ju inte ens backslick och verkar ju inte vara nån partyprisse precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0