skitkul va hahaha

Alltså. Jag blir så jävla besviken så fort jag ser någon som röker. Spelar ingen roll vem det är. Antingen beror det på att människan är naiv, dum i huvudet eller har problem av något slag. Rökning är varken gott, coolt, kul eller nyttigt. Bara dumt. Får man en kick av att göra något dumt eller? För i helvete, vi lever i 2010 nu. Har ni inte fattat att cigaretterna har dödat så många och att ni antagligen också kommer dö av detta?

Mest besviken är jag på feströkarna. För att ni inte inser att det skadar er även om ni röker så sällan och för att ni inte kan ha kul utan en cigg i munnen. JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG! Varje gång är jag lika förvånad. Att röka är typ en dödsynd för mig. Det är självmord. Jag klarar inte av det. Känns som att en liten del av mig går sönder varje gång jag ser någon av mina nära röka eller snusa. Skitsmart, förstör ert liv. Bara för att ni har lite problem för stunden. Lös dem istället eller glöm dem. För rökning löser ingenting åt er. Jag har aldrig träffat min mormor på grund av cigaretterna och morfar har levt i ensamhet i över 30 år nu. Fy helvete.

Var bara tvungen att få ur mig detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0