sit there in your heartache

Eeeh, schäkta schäkta jobbar ni med media eller?

Hej.. Idag har jag fått ännu ett bevis på att mammas lokalsinne inte riktigt är som det ska. Men jag har hursomhelst köpt två lampor, ett genomskinligt klot och den kopparfärgade lampskärmen+fot.. Woho!! Har även spelat klart filmen hos Hannis pannis och nu sitter jag här, två tablettaskar och lite nudelwok senare med datorn som bästa umgänge.


Nu ska bara loftsängen bort. Om nån vill ha den såklart. Ae, nu ska jag låtsas att jag inte har ett liv och få ut mina så väl dolda aggressioner på fysik-och matteböckerna. Kanske lyssna lite på Fuck You också. En sån dag idag.


FUCK YOU AND FUCK HIM TOO. BLIR SERIÖST GALEN...
önskar jag inte brydde mig så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0