Mina mål

Ok. Jag har undermedvetet ställt fram några mål inför terminen. Skriver upp dessa mest för min egen skull..
  • Läs mer fysik på fritiden. Jobba mycket i förväg. Förstå allt. (Ligger redan efter ett helt kapitel)
  • Satsa stenhårt på varje liten text, uppgift eller läxförhör, tydligen så räknas varenda liten del in i betygen sen. Prutt.
  • Prata mer. RÄCK UPP HANDEN FÖR I HELVETE.
  • Träna varannan dag  (mål: spring 5km 3-4 ggr i veckan) (är dock förkyld nu och konditionen har väl fått sig en rejäl smäll tyvärr)
  • Städa rummet.
  • Bli en trevligare människa (är alltid så himla otrevlig och tyst...)
  • Sluta klaga på allt och alla
  • Sluta vara inne så mycket på Facebook (Max 1 ggr per dag)
  • Sluta gå in på människors bloggar en gång i halvtimmen som en fixerad idiot i stället för att göra det jag borde göra
  • Sluta lägga pengar på mat.
  • Spara pengar
  • Bara lägga pengar på nyckelkläderna (skor, blus, kofta, halsduk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0