klämkäckt

Ibland låtsas jag att jag är med i en film när jag går på gatan och lyssnar på musik.

Tjabba. Idag har jag haft en lektion 0810 på morgonen och trots det är jag inte sjukt trött just nu. Tur det. Efter matten hade vi håltimme i typ 3 h så jag och Elin lämnade tillbaka böckrna som är försenade och så.. Sen åt vi makaroner och körv i matsalen (sistnämna sjukt äcklig, hur kom man på att ge oss äcklig korv??). På tal om mat. Jag tycker att skolans mattanterr borde sätta upp en lista med näringsvärden i maträtten så man vet vad man äter? Jag vill vara medveten om vad jag äter. Dessutom är det ju bra om skolan täcker närings-kraven och kan bevisa det. Ser inget negativt i detta. Ska nog skicka iväg ett mejl till rektorn om det för jag skulle mucho gärna vilja det.

Efter maten gick vi lyssnandes på MGMT, VW och MBAR till Björkö och hade DDD undervisning (Don't Drink and Drive). Självklart hade jag inte tänkt sätta mig i en bil med en påverkad eller köra själv under de omständigheterna men detta ökade verkligen motivationen. Dessutom fick vi klättra ur en uppochnedvänd bil, lite klurigt men inte så svårt som jag trodde haha. Efter det hade vi krock-undervisning och sen snack med polis och räddningstjänst. Mitt i allt börjar det blåsa som en skit och regna som en tok... Stod inte ut.

Träningsverken är förresten nämnbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0