I'm not your toy!

Alltså. Nu har jag pluggat på biologiprovet hela dagen!! Men ändå är jag inte klar, för nejnej, jag ska ju göra instuderingsfrågor och läsa på om havet. Herregud, räcker det inte att jag vet hur övergödning funkar eller? Känns som att jag är expert på det just nu, hööhöh.
Jefla skit. Jättetråkigt ju. Bara ibland som det är kul när man sätter ord som kiselalger och silikatförråd på folk som är störiga i franskaklassen. Alltså jag och Rebecca hade en mycket intensiv diskussion om värsta störande tjejen i vår franskaklass. Tur att jag inte var den ende annars hade jag gått under. HÖHHÖHÖ. Sluta kisa för fa-an..
Kan man vara så här blek? Seriöst? Jag menar, jag är ju blek så det räcker nu, behöver liksom inte vara kritvit. Ser ju ut som ett mongo. Funderar på solarium fast det ger hudcancer.. Fint höger ögonbryn också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0