I can't tell you what it really is

YO mamas. Har sovmorgon till halv ett men var tvungen att gå upp nu för att inte påverka min dygnsrytm och för att planera med bussarna. Orkar inte cykla i regnet ju. Vi ska på någon politik-dag i Cloetta Center idag och dit kommer typ 5000 gymnasieelever. Har flöjt efter så jag känner inte att jag vill ha med den där så jag tänkte lämna den i skolan innan...... Gaah. Jag som haatar att gå omkring hela tiden måste gå och göra en massa. Kommer vara helt slut efter idag. Tänkte jogga mig till döds också nu när min förkylning är lite bättre och min ipod har batteri för en gångs skull. Och sen ska jag göra fysik och matteee. Woho, rolig dag! Not.




Ultimata koftan som jag är på jakt på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0