California English


Zara. Alla kostar 299:-

Ähum, jag känner att jag vill ha allt här. Varför är internetutbuden alltid så mycket större än typ H&Ms?? För guds skull... Suck. Fast ja, det är ju mycket bekvämare att shoppa framför datorn. I love nätfönstershopping.. Och blusen är ju typ perfekt. Om man bortser från bandet i halsen då. Är inte så förtjust i det överdrivet preppy.. Och den stickade tröjan!!!!! GAAAH. höhöh...Synd att det inte går att handla på zara.com.. i alla fall vad jag vet... När jag är på Zara i Stockholm tycker jag inte att jag hittar något. Tyvärr.


Om en och en halv timme ska jag ta bussen till stan. Ni får ha det så bra! Förlåt att jag terrat bloggen med en massa inlägg nu på morgonen men jag måste blotta mitt innersta lite för mycket ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0