you're kinda ugly actually..

Hej.. Är helslut! Har haft sex och samlevnad idag igen i skolan och diskussioner och skit.. Höll på att dö där ett tag pryd som jag är... Haha. Aja, nu är det över. Tills nästa temadag om två veckor då det tydligen ska vara samma tema! Wihooo. Nae, jag tror det räcker nu.

Sen hade jag fysikprov.. Gick väl ok. Tror jag får G. Sista frågan gick ju kanske inte som den skulle.. Efter det gick jag till bibblan och pluggade innan jag gick till bion för att hämta ut biljetter. Tyvärr skulle dem inte visa den filmen i LKPG.. Så jag gick till bussen, missade den och gick till bokaffären bredvid.. Hittade Twilight på DVD för 99 spänn så tänkte; Vafan.. Väl använda pengar.. Och  Alice i Underlandet som Callis vill ha. Så den får han i julklapp av mig ;).. Fick sen skjuts hem av pappa så det var värt alltihop. Är helslut nu och kollar på femte avsnittet av Gossip Girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0