yeah I'm sorry I turned out bad

Hej. Har inget att göra, förutom fysik då. Funderar på att äta clementiner i brist på annat att göra. Vet ni vad det kallas? Ett överslagsbeteende. Nu vet ni! För att undvika sådana beteenden är det bra att ha en hobby. Som jag typ inte har. Eller jag har flera intressen men inget som jag typ brinner så mycket för att jag sätter mig framför det och gör det varje dag efter skolan eller hela min lediga tid. Nej, det skulle väl vara Facebook men det är ju inte så himla kul. Mitt mål är ju typ att inte vara inne så mycket på Facebook. Har inte lyckats, men än är det några veckor kvar på hösten. Fett najs att det är november imorgon. HERREGUD vad tiden har gått fort. Sanslöst galet. Snart har jag gått halva gymnasiet utan i princip någon ansträngning alls. Haha, skojade bara men visst känns det så.

Längtar tillbaka till barndomen, men man blir ju snyggare med åren. Så,, nae. Men kanske lite. lite. lite. lite.

För att han är snyggast helt enkelt. Sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0