varför är du hemsk och samtidigt glad? Lilla lilla Lena..

Sprang bara 2.5 men det känns bra ändå! All motion är braaaa.. Att jag ätit fem bullar och en muffins är dessvärre inte lika bra. Men det är bara för att det är kanelbullens dag idag! Höhöhö.

Nog om det. Fakturan till Elle kom idag och jag talade om hur det låg till och pappa sa bara: okej.. 
Haha. Skitkul. Verkligen... Höhöhö.


Förresten håller jag på att dö av längtan inför Desperate Housewives-avsnittet i morgon kväll! Och Greys Anatomy på onsdag också såklart.. Gaaaaah spännande. Och Gossip Girl. Alltså visst, avsnitten finns redan på internet men hur kul är det? TV for life!

Augusti igen vore ju rätt så kul..  Alltså titta vad mycket fräknar! Shit.. Känner knappt igen mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0