nostalgi

Alltså, jag tror jag förgås. Jag vet var jag vill bo; Santa Barbara. Har redan varit där typ 3 ggr som liten, men ååå vad jag vill tillbaka! Shit alltså. Jag MÅSTE dit. Alltså, om jag inte bor där som vuxen, så ska jag fanemej dit på semester varje år. JÄVLA SKITHELVETE, varför släppte jag det? Nu sitter jag i tråkiga Sverige och tjurar. Inte fan blir det bättre av att se på Svenska Hollywoodfruar och längta tillbaka. Nejnej. GAAAAH. Nu jävlar ska jag ha bra betyg, läsa på college och sen gifta mig med den perfekte mannen..
Jag skiter i om 51.2% av invånarna vill ha lagligt marijuanabruk. Extremt sur på det men jag vill ändå bara dit dit dit dit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0