Never escaping the sun!

Hej.. Idag har varit fuuullt upp. Hade först sovmorgon (tur det, annars skulle jag dött!), sen biologi, svenska, mat, franska.. Sen åkte vi till Vreta Lantbruksgymnasiet och kollade på äckliga grisar och kor och får och hästar. Jag blev nästan uppäten av en kalv. I alla fall så luktade vi hemskt mycket ladugård. Freesch, med tanke på att vi hade en timme fritid mellan det att vi kom tillbaka till stan och skulle ha Shakespearekväll med engelskan+alla föräldrar för att dra in pengar till vår kommande Londonresa i maj (!!!!JAAAAA). Så jag och Hanna hann inte duscha så vi åt på Tacobar liksom alla andra killar i klassen.. Så vi var åtminstone inte ensamma om att lukta gris, hehe. Sen hade vi Shakespearekväll.. Otroligt nog skämde inte mamma ut mig!

Haha, Pappas kommentar i bilen på väg hem:
-Visste du att M****** i din klass mamma sjunger i min kör och att M****** spelar valthorn i Gustavs orkester?

Jag- Jaså?

Daah, det listade jag ut för ett år sen.. Seeg..(!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0