I wanna be a Nevada girl


H&M har gått och gjort en photoshoot på min typ största dröm, amerikansk öken! Typ inspirationskällan #1 även om jag inte klär mig så pga att det inte går för sig i snöiga sverige och att jag är lite feg. Men en dag, då ska ni se att jag har sommarhus i Santa Barbara och tar årliga turer till både Nevada och Arizona. För jag vill vara en ökentjej. Killens svarta glansiga jacka och om den passar bra så köper jag den, för den är grymt cool. Är även sugen på den svarta varianten av den blå skjortan och en beige variant av den lila polon.. Gustav ska fanemig gå och köpa den där blårutiga skjortan. Gööörsnygg!

Ska man ha råd med både sommarstuga och nya kläder är det väl bäst att jag fortsätter med fysiken nu då. MVG på provet, det ska jag HA! Fa-an vad jag ska ha MVG! Jävla helvetesskit om jag inte får det. Nae, nu känner jag powern rusa i hjärtat, nu börjar jag med fysiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0