high on life

Tjaaa. Härlig dag, NOT! Först hade vi matteprov, gick väl ok förutom sista frågan som var bautasvår.. Hmm. Och sen gick vi lite på stan innan lite mat i matsalen och sen en föreläsning om Sömn och Stress. Tråååkigt. Och sen mat, okej. Kände av värsta blick-triangeln där med Ebba och diverse andra i samma triangelformation, hahahahahahhaa. Sen en föreläsning om projektarbetet. Gud så kul, nooooot! För det första hade jag GÖRont i magen på grund av att mitt skärp satt åt för hårt, för det andra var det bara sjukt tråkigt. Alltså, aldrig mer det där med ett skärp som sitter åt för mycket, kände mig jättesjuk och fick typ feber och kallsvettningar då och då vid stressade tillfällen under föreläsningen. Jäkla helvete. Efter den hade jag fått nog, så jag sket i Ung I EU-föreläsningen på slutet och åkte hem med Ebba och Eleonor istället. VÄÄÄRT. Läste horoskop på bussen, och tydligen ska en bekant ta kontakt med mig och vilja träffas. Tydligen ska det bli en mysko stämning då också. Ebba kom med ett YTTERST olämpligt förslag. NONONO..

Ok, blev lite pladdrigt det här men vi kan väl tänka att det är för min egen skull, att jag ska kunna se tillbaka på den här dagen i framtiden och vara tacksam? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0