ett fint par?

Hej. Jag tror att jag har min första livskris eller nåt. Ingen motivation alls till något. Eller jo, att sätta mig framför teven och äta bullar. Har haft en och en halv timme franska och jag höll seriöst på att förkolna och avlida där ett tag. Tur att jag nästan dog på bussen. Muntrade dock upp mig med att sparka på folks hälar när vi gick på bussen. Gör ingen skada men ger min våldsamma sida en riktig kick och leendet kom ju direkt där.. Höhö. Jag har problem.

Imorgon och på fredag har jag studiedagar så det ska bli extremt skönt.

Förresten så gick svenskaprovet bättre än vad jag trodde att det skulle göra, som tur är.

Vad ska jag göra om du inte ser mig? Tänk om det inte är jag? Tänk om det är hon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0