det är synd om mig.

För ett par dagar sen avslöjade Ylva, syster min att hennes kompisar tyckte synd om mig. Ja, jag har tre syskon, varav en underbar syster, två fina bröder (alla kan dock få jobbiga infall) och två jobbiga föräldrar. Jag har ett eget rum, kläder och får privat läxhjälp av pappa. Jag har kompisar och går på en bra skola med bra lärare och har en grymt bra klass. Jag har även en bra fysiklärare och har fysikprov imorgon. Det kommer fan inte gå bra, men är det synd om mig?

Svar: Ja, det är synd om mig.

Jag har vatten, mat ett tryggt hem och allt annat som en annan skulle kunna döda för. Och så tycker de synd om mig? Ja, det är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0