Can you see that everytime you look at me there is lightning in my heart?

Okej. Hade franska idag. Fick bra respons från läraren på läxan (som jag knappt gjort) och blev lite hm-hm-hm! Där fick du, Becksy.. Haha nae skoja bara.. :P Och sen fick jag lite febernervositet inför biologiprovet.. Som gick bra. Skrev 10 sidor på betygsfrågorna. Vilket var lite jämfört med vad de andra skrev.. Ehumm. Ojdå. Sen åt jag typ nån quorngryta som var... okej. Med så kallat "brytbröd" som snarare var polarbröd.. Ehhöm. Sen åkte jag hem och sov lite framför teven och sen.. Bakade jag och Ylva muffins och vaniljkräm med hallon och äpple.. Åt det och nu är jag skittrött... haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0