bagarn

Hej. sitter i köket och fixar lasagne samtidigt som jag letar upp en låt på min spotifylista. Hmm. Lyssnade på den igår men nu hittar jag den inte! Kan vara den jag lyssnar på nu men jag vet inte. Äter salt och vinägerchips också. Sjukt goda. Har varit på en 2h 10 min lång promenada med Ebbaaa. Askul och skönt för det var fint väder idag också. Vi ska gå imorn på sovmorgonen med. Hehehe... Hon kom med ett litet avslöjande också.. En gång när hon var på slagsmålsklubben hade hon tydligen sagt till en kille i min klass att jag tyckte att en annan kille i min klass ser ut som en bagare. Och sen hade hon sagt att det var extra kul pga hans efternamn som börjar på Bengt-nånting... hahaha. Lite random sådär. Jaja. Kul ändå trots att hon skämde ut mig! gaah.

Varför är du så grön för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0