snopp

(förlåt för lagom fresch rubrik)

Nu känner jag för att vara cool. Smart och bäst på allt. Att bokpratet är som att en tyngd lättat från mitt hjärta, men nu har jag typ prestationsångest tror jag. Och ont i magen. Har ett jävla pessimist-humör just nu. Snart är det minsann läggdags. Hoppas på bättre dag imorgon.

Ska nog inte köpa några julklappar i år, i såfall bara något litet. Kanske göra något.


(Jag vill ha en roligare klädstil, mer tränad kropp och inte vara så jävla paranoid hela tiden, och jag vill inte att jag ska tro mig veta vad andra tänker.)


Ett fint och rent rum skulle inte heller skada.

(Ylva har magsjuka också. Hoppas att jag inte blir smittad. Ska ju för fanken på Daniel Adams Ray på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0