skyller allt på våra fyllehuven

Amen hej. ÄR så jävla trött. Dagen har varit ganska så hemsk helt ärligt talat. Började med buss till skolan med Ebba. Hon vill ha med mig på fest hos nån Nikolaj imorn men jag vet inte om jag pallar.... Jag känner ingen av de som kommer typ och så är jag sjuk och inte alls nån festmänniska precis. Hursom så dampade bussen, släppte av typ 1000000 pers och så åkte vi vidare. Ha.ha.haa.

Kom till skolan, försent, gick till matten. Dampade, fast det gick bättre än vanligt i alla fall. Sen snack med tjejerna om de skulle med. Elin ska med om jag ska med. Och så lämnade jag Fearless Fourteen på bibblan och skit. SEN, VÄRLDENS TRÅKIGASTE 2 H FYSIK B. HELVETE, hela klassen sov typ. Mitt i allt ett julbord, helt ok för en gångs skull med den vegetariska janssongrejen. Tydligen ska vi göra instrument på fysiken också. Kan bli jobbigt.

Sen jeopardy på biologin, vi förlorade. Attans, hade verkligen behövt de där tablettaskarna.

Buss hem. Skit på er nu.

Kommentarer
Postat av: Arijennifer

Keep safe. Look out for one another.

2012-01-10 @ 10:57:06
URL: http://arijennifer.bloghandler.com
Postat av: Arijennifer

Keep safe. Look out for one another.

2012-01-10 @ 10:57:16
URL: http://arijennifer.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0