jaggillarattdusägervaddutyckermendetdusägerattdutyckersägerintemycket

YO.. Dagen började typ sämst. Krasslig i halsen och tung i huvudet. Men drack mitt gröna te och släpade mig till skolan. Tur att jag hade sovmorgon i alla fall! Annars vet jag inte om jag hade pallat. Först var det i alla fall Biologiläxförhör. Gick bra. Korsningscheman. Efter det, "vernissage" på svenskan för våra romantiska kollage. Kul, att kolla på folks betygsutdrag alltså. Sen världens tråkigaste Hasse&Tagerevy. Skitkul, verkligen. Efter lunchen hade vi franska. Kul, not. Kallprat med folk man inte känner är så himla jobbigt. Brööööl.

Efter det mötte jag upp Maria och vi gick på stan i typ 2 h, hittade en present till Johanna, julklappsleken, och till Gustav. Sen mötte jag upp Ebba. Vi letade omkring på stan, hittade en jättebra present till pappa och så bräkte vi, brölade och fick tungt att andas och snea leenden. Typ stroke eller nåt.

De senaste timmarna har jag ätit mat, läst Elle och läst för calle. Effektivt, eller kontraproduktivt snarare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0