Jag vill OCKså

Alltså. Idag är jag så jävla avundsjuk på allt och alla. Alla tycker Ebba är så himla coooool och jag håller med men jag pallar inte lyssna på det just nu. Här är en halvmeter snö och imorse höll jag på att halka ihjäl mig. Skolavslutningen ledde till att jag fick ont i ryggen. Jag orkar faktiskt inte mer. Det här stället tar kål på mig. Jag MÅSTE utomlands, till solen.

Saknar värmen så himla mycket. Jag vill inte ha några fler mysstunder i soffan. Jag vill till sydafrika. Eller Aruba. Eller Thailand. Eller Dominikanska Republiken. Helst Santa Barbara.

Ae, nu känner jag mig så himla deprimerad. Har ätit en låda macarons till Gossip Girl, och jag tänker fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0