Jag blir aldrig nöjd.

Hej, den här dagen har varit långt ifrån hemsk och farlig. Började dagen med en 25 min försovning, klarade mig till bussen dock, men det blev en fuldag hursomhelst. (tror att det har med min blekhet att göra..) Och sen var det italiaano. Gick g-gg-great. Det är faktiskt jättekul! Snackade lite med Sigrid också.

Efter det, världens segaste fysiklektion. Jag HATAR vågkrafter. Är jättejobbigt. Sen en efterlängtad köttbullslunch, vi spanade efter Fejk-Walle och vi hittade honom. Däremot lyckades vi inte utföra vårt uppdrag för dagen. Ssyyyyynd.
Efterdeeeeeeeeeeet (vet att jag varierar orden skitmycket också.) var det engelska, jag hade som tur var inte bokprat utan grammatik. SÅÅÅ TRÅKIGT. Vid 1310 gick vi dock till D-klassen och snackade om Fish Tank. Var inte så hemskt ändå, för vi fick välja par. Valde Ebba+Anna. JAg menar, diskussionen flyter så mycket bättre när man känner någon. Fett kul, och jag myntade ett uttryck: Hamburger of Love. Garv i klassrummet. Kul, jag gillar skratt. Dessutom lite jobbiga blickar som jag inte vet hur jag ska åtgärda. Sen var det matte och det gick helt ooookk.


Gick till stan för att ta bussen därifrån och skämde ut mig lite, typ såg några och vände snabbt på huvudet. Varför? Shame on me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0