I still wear it everyday even though it got holes/What you know



Senaste timmarna har jag kollat på GG EP07SE3?4?5? Vet inte hursomhelst, och organiserat garderoben. Sen blir det bokhyllan. Ska skänka böcker till myrorna (bara de dåliga såklart, jag gillar att läsa om böcker) och sätta de andra i vita, högblanka lådor i bokhyllan så att de inte syns. Frågan är var man hittar sådana lådor.

Förövrigt ska jag nog satsa på lite modern funkis-stil. Det enda som passar med furulisterna och furudörren tror jag. Ma och Pa vill tydligen inte att jag ska måla över dem. (Mamma gillar tydligen furu och tar illa upp varje gång jag kritiserar furu, everybody hates furu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0