I own the world

Hej. Idag är det en vecka sedan skolavslutningen. Vad har jag gjort? Tja, idag vaknade jag 20 i elva, på tok för sent för att ha lagt mig 12 h tidigare efter att ha glott på Nightmare on Elm Street med Calle (8 år, för att se filmen ska man vara 15 minst, på tok för opassande), Topmodel och DH med Ylva. NICE. Fick nämligen de två första säsongerna i julklapp, och what can I say, jag ääälskar det. I alla fall så åt jag musli med yoghurt och lite äckligt grönt té till. Alltså, jag hatar ALLT té, men pga det gröna téets otroliga hälsoeffekter försöker jag dricka lite varje morgon, även om den sista lilla slatten hamnar i diskhon..
Kollade på DH med Ylva, åt mat, tog hand om Calles näsa som Ylva klappat till och sen gick jag ut på promenad i det fina vintervädret med mamma. Kallt dooock. Sen lade jag mig med 6 clementiner framför DH igen. Tror att jag måste minska på mitt citrusintag lite.
Förresten så är jag svagt brun pga att Ebba halvt tvingade med mig till solariet på juldagen. Första gången för mig, och självklart gör jag misstaget att köra på 16 min, 10 min mer än rekommenderat första gången för min hudtyp. Smart tjej! Har alltså varit fulröd i fejset de senaste dagarna. Fast nu ser det bättre ut, niiice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0