break my heart, I expect you to.

Ok, den här dagen har varit en sån där jävla skitdag.
  1. Jag försov mig till kl 7 och var tvungen att stressa som fanken för att hinna till skolan. Eller inte, riktigt. Det var rätt lugnt ändå men att det hände ändå gjorde mig deppig. Detta pga att jag åkte på Tomtekväll igår och somnade vid tolv. Köpte förresten en mysig kofta och halsduk till 40% rabatt. Bra, men nu har jag mindre julklappspengar.. Buuuu!
  2. Det snöade i motvind på väg till skolan och det var så jä-jä-jävla jobbigt!
  3. På franskan tappade jag mobilen på golvet, men väntade med att plocka upp den tills läraren hade slutat prata. SJÄLVKLART ska då PUCKO-MARIA komma in sent, inte se sig för (trots att jag tänkte "Nu maria, nu gäller det, titta nu ner på golvet. Och SJÄLVKLART ska hon kliva mitt på den. Det var ju bara tur att att den klarade sig. Gaah, jag hyser en sån jävla agg mot henne just nu, bara för att hon är så jävla dum i huvudet, och då menar jag BLÅST.
  4. Sen, skämde jag och mina vänner ut mig i uppis.. Wohoooo.
  5. Sen, matte. Var så himla sur på allt och alla och satt och tjurade hela lektionen, tappade linjalen och skit.
  6. Sen lunch, det enda trevliga på hela dagen. Skolkatalogerna hade kommit så jag, Elin och Kajsa satt och glodde i den under hålet efteråt. Mitt ena öga blev helt cp.. Yes!
  7. Efter det hade vi italienska. Sigrid var inte där, och jag råkade säga att oktober kommer efter augusti och skit. Sen var jag tvungen att jobba med cp-sophia som typ viskar allt hon säger, och verkar skitnervös hela tiden. ÅÅÅÅ.
  8. Sen slutade vi, och självklart ska jag missa bussen, och sen behöva vänta i en halvtimme. Men jag gick till stan istället och tog den andra. Vid garnisonen började busschaffören mucka med bilarna och det tog skitlång tid. När jag steg av insåg jag att jag suttiy bredvid min f.d. klasskompis Patrik. Bra jobbat tjejen!

HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0