a trap, I can't walk out

Ok. Har suttit framför teven i typ 20 år nu. Men jag styrketränade lite undertiden.

Imorgon börjar mitt nya liv. En avslappnad, spontan och ärlig tjej vaknar då. Med en superhjärna,ett nyväckt upptäckarsinne och en bra ekonomi. Men först ska jag kolla på skitteve, dvs I form med Anna Anka, sedan deckarteve; Morden i Sandhamn. Inte särskilt läskigt ännu. Konstigt, jag har slutat skrämmas av grejer. Kan gå hem sent i mörkret utan minsta rädsla, drömma mardrömmar men inte vilja vakna för att se hur det slutar och helt ärligt; en skräckfilm är inte det minsta läskig nuförtiden. Skit också, jag gillar skräckfilmer som är läskiga.

Kanske är det för att det som jag redan känner till skrämmer mig mer. Allt från min innersta krets till krigen därute i världen. Fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0